Duktiga jag

Lagade god mat igår - lasagne. För många kanske det inte är någon större bedrift. Men för mig. Jag blir så galet stolt över mig själv när jag lyckas med maträtter. Riktiga maträtter då och inte makaroner och köttbullar, spagetti och köttfärssås, potatis och kött, ja ni fattar. Såna maträtter är jävligt svåra att misslyckas men däremot när man måste få ihop en "helhet" är lite mer av en utmaning. Som tur har jag kära mami som guidar mig via telefon. Bjöd Karla på god lasagne och så satt hon här med sin stora mage och diskuterade pojknamn. Så mysigt! Nu har jag precis varit ute och sprungit en runda och tänkte hoppa in i duschen. Måste bara visa en sjukt snygg tjej.


image302

Kommentarer
Postat av: solle

du är snygg ! :)

2008-05-03 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback