Jävla invandrare!

Fan vad jag hatar invandrarbrudar som inte kan bete sig. Som tror att bara för att man är kurd eller zigenare och inte har ett land kan man uppföra sig precis som man vill. Så här gör vi i Turkiet/ Colombia/Syrien och då gör vi så i Sverige. Nä, man pratar inte om vad man ska äta senare när man befinner sig på ett pilates pass. Man skrattar inte och man håller för fan käften under hela passet. Man stänger av sin telefon innan passet börjar och om det nu skulle börja vibrera ställer man sig inte och snackar mitt i salen, högt, under passet. Vi är för fan i Sverige idioter. Världens mest fyrkantigaste land. Här trängs man inte i kön utan det finns ett biljettsystem som faktiskt fungerar och respekteras av de svenska medborgarna. Här prutar man inte på priset utan betalar snällt vad som står på prislappen, inte en krona mer eller mindre. Här skriker man inte inne i ett apotek, bibliotek, sjukhus och andra offentliga platser. Och man är definitivt tyst när man är på ett pilatespass. Varför förstår inte människor. Det är som jag skulle klä mig som en trashig hora med för mycket smink och käka vindruvor direkt från fruktståndet och hävda att så gör man i Chile. Anpassa er era jävla håriga grottmänniskor.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hahahah sa du till?

Postat av: sandy

Jonna vem fan e du????
ge dig till känna :P

2008-05-01 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback