So you think you can dance

Har ni sett den där långhåriga dansaren som ser ut som en latino  -  Mario! Han som troligtvis kommer få en plats i tävlingen. Han som även varit med i Floorfiller för ett par år sedan och kom tvåa där. Ja han. Alltså jag var ju lite småbesatt av honom när han var på tv varje vardag klockan 19.30 på trean. Delvis för hans dans men mest för att han är chilenare och jag bara älskar duktiga chilenare. De får min chilenska hjärta att banka av stolthet. Iallafall så brukar jag få som jag vill och jag fick givetvis kontakt med honom. Vi snackade lite och sågs vid ett tillfälle. Men aboslut ingen baktanke för min del. Herregud, han var ju Floorfiller - Mario. Glömmer aldrig när vi satt i Kungshallarna och hela jävla floorfiller - gänget kom in. Alla samlades runt oss, hejjade och skojade, Och alla, alla jag menar verkligen alla stannade upp och tittade på oss. Snacka om att vara i centrum. Till och med kassörskan på fiket som vi satt i dreglade bakom disken. "Kolla, de är Mario från floorfiller" "TItta,titta floorfiller killarna". Tänkt er mig i all denna uppståndelse. Jag var i 7th heaven. Iallafall så tog jag och Mario en massa bilder med min mobil dock fick min man ett mindre utbrott och RADERADE allt. Alla bilder och videos. Jaha, så kan det vara tänkte jag. Men whatever eller hur. Vem minns Floorfiller- Mario nu? Nej men nu blir han istället So you think you can dance - Mario och alla spår av vårt förflutna förblir raderade. FECK FECK FECK!

image299

Skynda er att läsa detta inlägg. Innan det blir raderat av en viss person även kallad min man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback