Vad fan ska jag ha på mig?

På fredag? Ska ut och käka med ett par tjejer och behöver verkligen veta ganska omgående vad jag ska dra över huvudet. Klänning? Måste man inte fortfarande ha leggins under då? Jag har inga bra klänningar till leggins, eller skor. Och gå med benen bara är väl inte aktuellt ännu? Man är väl ingen solgalen svensk heller. Och byxor? Nej jag är så trött på byxor. Jag piffar upp mig ganska bra till vardags så jag ser bara ut som att jag ska till skolan och jag går i byxor. Kanske ska dra en sväng till stan imorgon? Som på den gamla goda tiden (då jag hade en inkomst) Då var det aldrig snack om saken. Vankades det utgång var det en självklarhet att köpa en helt ny outfit och ibland även skor till kvällen. Shit, man spydde även ner och tappade ibland bort diverse (nya) klädesplagg och inte fan brydde man sig om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback