Fiesta

Ikväll blir det kräftskiva med hattar och grejer. Riktiga svenne fasoner. Dannigirl vill att vi ska dra några snabbsvisor men jag tycker det känns lite löjligt med tanke på att alla förutom max tre är chilenare. Härligt med snappsvisor kombinerat med den exotiska brytningen våra päron har. Well well, jag har iallafall varit inne i stan nu på morgonen och besiktat papis bil samt köpt ett linne/klänning för 40:-. Nu blir Sandy superglad eftersom hon köpte exakt samma för 200 spänn. Kanske drar jag på den ikväll. Eller så skippar jag hej - kom - o - knyyylla - mig - looken och kör något mer casual. Man måste ju inte alltid vara värst. Helst skulle jag vilja vara utklädd till kräfta och supa tills jag stupar.
Ni får ha en helt jävla underbar kväll och kom ihåg... nej kom inte ihåg nåt, det blir bra så.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

härmapa :P

2008-08-15 @ 16:12:21
Postat av: Prissi

Haha, ja men Sandy har sitt till träningen nu så jag tror inte hon bryr sig jättemycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback