HAHA - oh my god

Alltså . Jag måste bara visa er detta. Dessa män var såååå stora i Chile. Jag var typ 12 och befann mig dessutom i Chile under hysterin. Alltså låten spelade hela jävla tiden och killarna var ikoner. Tjejer svimmade när de sjöng. Jag var själv typ dökär i sångaren och han den blonda med skinnjacka och utan tröja. Och nu när man kollar så garvar man ju rakt ut. Håret, kläderna och framför allt DANSEN!
HAHAHAHAHA
Jag bajsar på mig just nu. Av garv alltså.
En eloge till koreografin. HAHAHA





Magneto - Vuela vuela



Kommentarer
Postat av: Julia

Men den här låten var ju aaaaaaaaaaaaaaaasskit bra! Nu kommer jag gå och nynna på den resten av dan.

2008-08-19 @ 10:56:06
Postat av: Prissi

Visst är den! Den håller fortfarande helt klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback