Jag ser ut som en clown

En gång för inte så jättelänge sen skulle jag på fest. Jag la min makeup nogrannare än vanligt och la verkligen fokus på ögon. Hade tänkt testa nåt nytt liksom. När jag var klar gick jag ut till mor och far som ryckte till lite när de såg mig. "Ooooj...oj... ehm, oj va fiiiin du va" sa mamma lite gällare än vanligt. Pappa svalde hårt och tittade bort. När Lillasyster såg mig stirrade hon bara stint. Sen skrek hon "Du ser ju för fan ut som en clown". Både mamma och pappa blev skitarga på Lillasyster. Lite för arga tyckte jag. Som om jag inte kunde hjälpa att jag såg ut som en clown. Som att det var ett handikapp. Igårkväll testade jag på det igen. Jag ser fortfarande ut som en clown.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback