Morning

Hade offrat en lilltå för att få sova vidare idag. Nu är jag tillbaka i min lilla etta. Alltså den här terminen kommer bli galet sjuk. Vi har redan inlämning till idag och imorgon har vi en ny deadline. Så jobbigt. Fan önskar man kunde typ slappa de första två veckorna som det var på högstadiet. Lärarna presenterade sig. Böckerna delades ut och så satt man och bläddrade och funderade vilket papper man skulle klä de i. En gång hade typ julklappspapper på alla för pappa hade glömt köpa hem till mig. Phat mobbad. Plus att man fick lust att slita upp alla böckerna som såg ut som julklappar.
Nu ska jag snart promenera iväg. Ska regga mig och skaffa lite annat nödvändigt.
Jag är lite sådär halvtrasig idag och livet känns lite som en slowmotion film.
Nu går jag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback