Nu jävlar

Snart börjar mitt nya liv. Haha så här säger jag jämt när sommaren avslutas och efter nyår. Sen så går det typ en vecka och blir jag mitt vanliga lata igen. Idag sa en tjej på jobbet något jävligt bra som beskriver mitt jobb ganska ingående.
"Man kan ju plocka ut hjärnan på vägen in och sätta tillbaka den sen när man går hem för dagen" Haha, klockrent. Snart är helvetet över. Inte många pass kvar. Fan jag saknar mina vänner. Här kommer lite bilder från min vilda helg. Fan jag har supit och ramlat och ramlat igen.

Sådär lite blyg innan vinet börjar verka




Dancing Queen


Hittat min vän Tania och aboslut inte blyg längre. Vad har jag på kjolen?


Dans med - the only man a girl can trust.
Papi
 
Sötnosarna S & S









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback