ready for party

Här sitter jag i mitt svarta skinn och är redo för en utekväll. Snacka om att jag idag ställer upp för mina vänner. För jag är fan inte sugen på detta alls.

1. Jag har en uppsvälld ballong i magen. Gör plats för havande kvinna typ.
2. Jag är på ett jävla humör. Irriterad. Arg. Ledsen. Frustrerad.
3. Jag har inga snygga skor till detta tillfälle. Får ta ett par fula som jag typ går till skolan med och dessutom får skoskav av.
4. Jag känner mig blek, tjock, ful och äcklig.
5. JAG HAR MENS.

Vill inte festa. Vill inte festa.

Tänk att någontans i världen så sitter en kvinna och tänker "Jaha, undrar om vi kommer överleva denna dag. Måste fixa pengar så jag kan mata mina barn. Snart kommer jag dö för jag har aids. Men jag får nog sälja min kropp ikväll också för att de ska kunna äta några dagar. Jag ber till Gud att jag inte blir mördad ikväll. Vill inte sälja mig. Vill inte sälja min kropp"

Ganska stor kontrast till mitt "Vill inte festa", eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback