Snälla jag

Kan redan börja pricka av min "mitt nya liv" - lista för igår så inhandlade jag minsann vitaminer speciellt anpassade till mig. De ska ge mig styrka, näring och allt sånt där som gör att man mår bättre. Det kallar jag vara snäll mot sig själv. Förövrigt blev jag lite upprörd när jag hamnade framför vitaminburkarna "Mitt val". Ni vet, mitt val vegetatian och så. Tycker det är skam att hela serien heter mitt val. Jag menar okej, mitt val veggo men mitt val kvinna och mitt val 55 + . Det är väl för fan inte mitt val, det är ju naturens gång. Så länge de inte menar att det är mitt val som kvinna att ta de här tabletterna. Hm... men jag blev lite småstött faktiskt.
Aja nu ska jag traska iväg till jobbet.

Puss på alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

haha jag har också Mitt val hemma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback