Yesterday

Fan vad roligt jag hade igår. Vi hamnade på Berns där det var någon form av mosquito tema. Alltså inte så att alla kommer utklädda till mygg, men de spelar massa bra latins musik och det är väl det som är mosquito Äsch jag vet inte. Men iallafall så blir jag så galet sugen på att ha en riktigt bra danspartner när det är salsa och grejer på gång. Ni vet en sån där som snurrar, kastar  upp dig mot taket, fångar dig och snurrar dig igen. Man bara liksom bara hänger med i dansen. Istället dansade jag med R som var en bra partner hon med. Jag måste bara säga att vi verkligen var galet snygga igår fast jag var "på smällen". Jag har börjat gilla min hårfärg som jag varit jätteledsen över. Men den är cool. Den är bra. Och jag fixade hollywood lockar till R som såg ut som en riktig star. Träffade hennes syster med som var jättetrevlig och kompenserade sin låga längd med tuperat hår. När jag sa att hon var fin, svarade hon "Nä jag ser ut som en transa" och jag bara ja? Det är väl det som är grejen. Jag ser jämt ut som en transa när jag är ute. Fuck less is more. More is Bäst. Så resonerar de flesta invandrarbrudar och är man blatte så är man.


Jag


Rubie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback