I väntans tider

Nu är det bara att vänta på det nya året. Yassi och jag har bestämt oss för att 2009 blir vårt år. Ett galet kalas år, med andra ord. Lillasyster har märkt att jag saknar Sthlm och slänger ihop en pastasallad som man annars kan köpa för 49:- i skolrestaurangen Arom, som kan räknas som mitt andra hem.  Mitt första hem är mitt jobb, andra Arom och tredje min lägenhet. Annars så börjar jag få liggsår av att endast ligga i fosterställning eller sitta vid datorn. Osby, Osby, Osby, say no more. Vi beställde hem lite mat igår och la den i vår grymma feta bil. Vi pumpade  turkmusik på högsta volym, det luktade mat i hela bilen och vi konstaterade att våra turkgener uppenbarar sig mer och mer. Jag ser ut som stryk. Puss. Hej.

HAHA. Vi kallar denna tid i Lillasysters liv som reggietiden. Smoke and fly typ.



God damn vilka ögonbryn alltså. Till er som undrar hur de ser ut när vi inte plockar, nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: sara

haha vad söt hon är !

Postat av: Prissi

Visst. Värsta rastaman

2008-12-29 @ 01:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback