A purple christmas

Körde en lila favorit i repris och så även Lillasyster. Eftersom allting var som det var när vi var små så bestämde vi flickor oss för att bära lila. Fick jättefina julklappar och det bästa var att alla var nöjda med mina gåvor. Precis som man gör i Chile så väntar vi till tolvslaget för att öppna våra klappar. Det bästa var när klockan slog tolv och jag försökte hitta MTV på tvn och hamnade istället framför värsta porrfilmen. Jag försöker bläddra vidare i panik men tryckte för många gånger på knappen så bilden liksom fastnade. Till en början vart alla i chock och bara stirrade rakt fram men så småningom kunde vi alla skratta åt mitt lilla porriga misstag. Snacka om att förstöra julstämningen.












One LOVE

Kommentarer
Postat av: dLo

Så himla vacker familj. Saknar min sissi...Hoppas du har den bästa tiden där hemma. Och erkänn du ville kolla porren...=)Puss sissita

Postat av: saris

Vad ni är fina :)

2008-12-25 @ 12:56:44
URL: http://latexsara.blogg.se/
Postat av: Prissi

Saris: TAck :)

dLo: Haha.. ja alltså jag ville helst bara kolla på porr!

2008-12-25 @ 19:23:09
Postat av: Julia

Stolta de ser ut, era päron alltså.

Finaste familjen är ni.

2008-12-29 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback