bingo!

Du är väldigt vacker människa, varför tar du inte vara på det? efter att ha läst lite i din blogg som jag funnit helt av slump märker jag att du lider av ganska så dåligt självförtroende, WHY??? du tränar, har tydligen värsta kroppen, värsta facet, värsta håret, var bara glad!!!
Lycka till med allt tjejen :))

Det är ju för fan det här det handlar om! Hela bloggen, mitt liv, allt. Varför är jag inte bara glad? Jag tror inte det beror på ett jättedåligt självförtroende, Jag vågar nog påstå det eftersom även jag ställer frågan "WHY???" till mig själv så många gånger när jag gnäller och har mig. Jag tror bara jag har dålig självkänsla. Skillnaden? Jag vet att ser bra ut! (bra självfötroende) men jag tycker inte jag är speciellt snygg när jag jämför mig med andra (dålig självkänsla). Jag blir jämt förvånad när jag lyckas med skolarbeten eller andra ting i livet. Trots att jag vet att jag är smart och kan massor. Jag blir helt snurrig när jag tänker på detta och tro mig, tänker det gör jag. Det vore en dröm för mig att gå runt i livet och tänka "Fyfan vad snygg jag är! Akta er, här kommer Priscilla and  she´s looking fucking good"  men det gör jag inte. Jag tror aldrig jag kommer att kunna skryta med ett gott självförtroende och en god självkänsla. Diverse faktorer och incidenter i livet har kanske bidragit till detta eller så bara föddes jag så. Tack för din komplimang. Jag blir mycket glad av fina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback