Film,film,film

Något som är jävligt roligt när jag och my man glor på en rulle är att han verkar tro att jag spelar den kvinnliga huvudrollen. Så om tjejen i filmen får för sig att vara otrogen eller elak mot sin man då blir min man i sin tur väldigt upprörd och sur. PÅ MIG. Som när Carrie var otrogen mot Aidan med Big. Då plötsligt blängde han på mig från andra sidan rummet. Jag tycker det är skitkul och börjar skratta men då vägrar han snacka med mig.Hallååå, det är inte jag som otrogen dessutom är det inte på rikigt. De är skådisar, remember (!). Haha, precis nu sitter han och muttrar för att tjejen i filmen är lite väl slampig av sig. Snart får väl jag nåt i huvet för det.

image250
Dessa scener gjorde min man galen

image251
Men jag håller med honom. Det borde blivit Carrie & Aidan.

Kommentarer
Postat av: kathygreen

för mig kommmer det alltid vara Carrie och Aiden. skit samma om han fick en unge med en designerbrud !

2008-02-04 @ 22:21:49
Postat av: Priscilla

Eller huuuuur!! Jag hatar Carrie när hon ska förstöra mellan dem. Aidan va såå bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback