Gina Tricot

Vi skulle ju shoppat lite igår. Lite blev det. Dock aboslut inte allt jag verkligen behöver. Jag blir så trött på att jämt vara så fatiig. Fan jag vet att jag gnäller nu men alltså det är verkligen en pina att behöva bortse från saker som man verkligen behöver. Denna månad struntade jag inte i att köpa mat och då måste jag istället skita i foundation, bh, mascara, väska och allt annat fint jag behöver. Jag var iallafall en sväng inom Gina Tricot som har den värsta musiken ever. En jävla massa dunk, dunk, dunk följt av en keyboard och lite trupet på det. Jag blir helt skadad av att gå i den där affären. Men iallafall så hittade jag en jättefin och söt kjol men som vanligt fanns den inte i min storlek. Jag såg att en skyltdocka hade den på sig så jag vände och vred på dockan tills jag lyckades på syn på storleken - xs. Yes, tänkte jag och frågade en tjej om man fick plocka ner den. "Nej det får du inte. Men ställ dig på en lista så kanske vi ringer dig när det är dags att klä om dockan" Öh, menar hon allvar, tänkte jag men skrev snällt upp mitt namn och telefonnummer på en lapp.

Idag är det söndag. Alltså är det dagen då jag är duktig och ska därför tvätta. Ska även skriva ett PM idag samt jobba och träna, hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: cree

men baby, jag visste inte att du var en liten bloggare du med! kuuul :-D hoppas allt är fint med dig, kram kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback