Dear mama

Jag botade min urinvägsinfektion på ett par timmar. Thank God. Men enligt mamma lever ett litet virus kvar i min urinblåsa som bara väntar på att få sätta igång igen. Ibland är mamma en sådan funsucker. Man kan vara superglad och så pratar man med henne och hon är på det där jävla humöret då ingenting passar.

- Jag måste städa
- Du är så jävla slarvig
- Ja men jag ska städa imorgon.
- Du ska alltid göra allt imorgon men det blir aldrig gjort.
- Du har rätt, jag ska göra det ikväll istället.
- Äsch, man kan väl inte städa på kvällen. Då ser man inte vart det är smutsigt.
- Okej?
- Aha, ska du inte säga nåt mer kan vi ju lägga på. Ring mig när du har nåt vettigt att säga.
- .....

Okej nu lät hon som värsta bitchen. Det är faktiskt väldigt sällsynt att hon ringer mig när hon är på detta humöret. Stackars lillasyster som får ett himla jobb med att undvika henne. Men låter det så här , "Hej Priscilla, hur är det med dig?" när hon ringer, aj aj aj då fan vet man att det är illa. Till skillnad från "Hola min dotter, hur mår du min lilla gumman?". Snart åker min lilla mamma till Chile i sex veckor. Fan vad jag kommer att sakna henne.
 
Fina fina mamma.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag får ont i magen när jag tänker på att hon ska åka... var är du? jag ringer hem..

2008-01-23 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback