Djupt!

Jag har varit djup, jo visst! När alla andra hade lite för mycket kajal, lite för många converse och lite för mycket kommunist fasoner för sig. Då satt jag i stringtrosor, högklackat och läppglans och var lika djup som dem djupare än djupast. Djup. Sjup. Kjup.

Vart tog all djuphet vägen undrar jag ikväll.
Jag tror den försvann med puberteten kanske. Eller så finns den i mig där somewhere.


Some More. Jag verkligen blottar mig här. This is some very deep shit.
Deep, djeep,Kjeep.
Jag förstår dock inte varför jag hade vissa svårigheter med att sätta stor bokstav efter punkt under min djupa period. Men det hörde väl till. Var man djup sket man i alla såna regler. Bajsa på gränser så att säga.




låt mig krypa upp i din famn, blunda och känna hur dina fingrar rotar sig in mitt hår.
Dina händer som annars är riktiga kill-händer, stora, starka och grova, blir så mjuka och försiktiga när du smeker mitt hår, min kind, min arm.
j a g v i l l a l l t i d v a r a m e d d i g

jag har aldrig upplevet sådan närhet med någon. Att känna att vi blir ett i sömnen när du lägger dina armar runt min midja och drar mig mot din kropp. jag kan trots att jag sover le åt hur dina andetag känns mot min nacke och när du emellan andetagen trycker dina läppar mot min kropp blir jag din.
d i n f ö r e vi g t

du håller mig i din famn, och jag undrar varför jag inte alltid varit din.det är ju här jag hör hemma. det är han från ovan som har bestämt det. jag vill möta din blick och spegla mig i den. den är bättre än alla speglar i världen. I din blick ser jag inga brister eller fel. I din blick är jag perfekt. Underbarast.Vackrast.Bäst.
j a g ä l s k a r d i g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback