Jag försov mig

Började tio och vaknade halv tio. Perfect start. När man försover sig på detta vis så finns det endast två prioriteringar. Klä på sig och borsta tänderna. Det var precis vad jag gjorde. Jag glömde bh, väskan och salen vi skulle vara i. Men jag hann jävlar. Jag såg ut som ett spöke men det kan inte hjälpas. Nu är jag här igen. I mitt lilla hus i mitt stora Stockholm. Det känns konstigt. Allt som jag inte hann ta tag i innan jag sprang hem till Osby ligger kvar och väntar. Förra veckan pausade jag hela mitt liv och brydde mig bara om mig och min familj. Men nu är det dags att sätta igång på riktigt.

Fan va jag är upprörd just nu. På en viss affär i Osby. Den enda parfymaffär som finns, alltså har man inget val än att gå dit när man vill lukta gott. Inte nog med att affären är lika stor som min lägenhet - 23 kvm, så är tanterna som jobbar i den inget att leka med. Skrynkliga, spacklade upp till tänderna och de överdoserar kärringparfym. Dessutom är de så jävla otrevliga. Det är kul att leka kurragömma med pantertanterna. Du går in i affären, svarar artigt  "nej, jag tittar bara lite" och ställer dig på den sidan av affären där de inte står. Vänta tio sekunder och tanten står på din sida och "jobbar". Då springer du över på andra sidan och väntar in henne då hon plötsligt kommer på att hon har massor av viktigt att göra just på den sidan också. Så här höll vi på när vi var små och drev dem till vansinne. Att vi var blattar gjorde säkerligen inte saken bättre. Vid ett tillfälle slängde de ut oss. Jävla bitches alltså. Iallafall så har jag ett presentkort i denna affär och självklart består utbudet av kärringparfymer. Inte nog med att de är rasister, de är dessutom inkompetenta eftersom att beställa en parfym är tydligen en extremt svår uppgift. FUCK. Varje gång jag är inne suckas det "jaha, är det du som vi ha den doften. jaja, du får vänta bla blabla" FUCK!

Jag är medveten om att nu kommer en och en annan Osbybo rynka på pannan, men det skiter jag i. Skaffa ett KICKS och bojkkotta Fleurette för helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan hata otrevliga kassörskor som tror att man ska ta ngt

Postat av: prissi

jag vet. Man känner sig som en tjuv trots att man är oskyldig!

2008-01-21 @ 14:16:10
URL: http://priscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback