Låt mig presentera - min familj!

image231


Den här tavlan hänger i mina föräldrars sovrum. Bilden togs på deras 12:e bröllopsdag. Känns som igår för jag minns hur jag och lillasyster vinkade av dem. Jag älskar denna bild av mina vackra päron. Mamma är så fin i sitt krull och ser ni hur pappa håller sin hand på hennes axel och liksom böjer på pekfingret. Detta är så typiskt pappa. Han ska jämt göra något som irriterar mamma i all framtid, Längst ner till vänster ser ni mig i mitt esse. Tror bestämt jag skulle till Granada när bilden togs och om jag minns rätt var det en lyckad kväll - vi plankade in och blev fulla på sprit vi hittat i buskarna. Sen ser ni storebror A. Visst är han lik Sylvester Stallone - Rocky? Vi kallade honom Rocky när vi var små för vi trodde på allvar att det var han. Jag lurade i lillasyster att det  var han som fick stryck av Dolf Lundgren och grabbarna. Fan va hon grät - lovely! Och längst till höger lillayster 15 tror jag hon fyllde och tjocka ögonbryn hade hon.
Nu ska jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback