Perfekt!

Yes. Jag har redan börjat mitt nya jag. Ägnade nästan en hel timme i duschen åt att lägga en hårinpackning, raka benen, skrubbade kroppen med Body shop grejer och sen torrborstade jag mig. Innan duschen färgade jag min utväxt och fick hjälp av min man som stod och skrek hela tiden. Han var skitsur och sa "detta är tjejgrejer, vill inte, vill inte göra detta bara så du vet". Men herregud du blir inte omanligare för att du hjälper mig att färga min utväxt, påpekade jag. Men han vägrade inse och utförde istället arbetet i 110 för att det skulle gå snabbare och han inte skulle förvandlas till en homosexuell. Färg for åt alla håll och jag försökte torka bort samtidigt som han tryckte ner mitt huvud för att komma åt. Shit, vilken människa alltså. Aja, hur som haver är jag len som en bebis rumpa. Jag skymtar ett litet diskberg på min högra sida men den tar jag nån annan dag. Går ju inte att bli perfekt över en dag. Sleep gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback