hallå!

Haha, min vän Rubie skriker alltid HAALLÅÅAAA? när hon svarar i telefon. Som när man svarar och man inte hör nån på andra linjen. Då brukar man säga "Hallå" i normalt röstläge ett par gånger sen skriker man de tre sista  innan man ger upp och lägger på. Men Rubie skriker på en gång. Man blir helt chockad i andra änden och får känslan att Rubie är superirriterad och att det inte var läge att ringa. Men det är bara så mongot svarar.


Jag skulle ju inte äta mer godis och jag har inte ens lyckats med det en enda dag!
Noll disciplin och nada självrespekt!

Jag åt nyss en gräddbulle! Visst låter det gott? Grääääääddbulle. Men det är inte så jävla märkvärdigt. Det fanns ju inte ens nån grädde i.

Nu ska jag äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback