Men hej!

Förlåt att jag inte uppdaterad men jag har fullt upp med att må dåligt över alla som åker utomlands. Jag viiiiill också. Faaan. Nästa gång åker jag senare på sommaren och jobbar sönder mig innan resan. Jag och lillasyster har varit lite barnvakter till våra fina älskade kusiner. Mitt sockerberoende är värre än någonsin och jag är sugen på att besöka frisören igen.  Snart kommer lönen men eftersom jag endast jobbade fyra gånger så går den direkt till min hyra. MEN det finns ju en annan person som även hon får lön - Lillasyster.  Men nästa lön mina vänner. Oj oj oj oj, nästa löön. Alltså jag kommer kasta ut allt ur min garderob och ersätta med nytt. För det är jag fan värd efter allt slit. Alltså jag har typ jobbat två veckor och jag gnäller som om jag varit där 20 år. Arbetsslivet lockar verkligen inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback