Rund om baken

Alltså nu är jag i det där stadiet då hela mitt psyke skriker "Vill inte jobba! vill inte jobba! vill inte! vill inte!". Jag försöka koppla bort det och fokusera på andra saker som att jobba på flitigt iallafall, men det går inte. Och hur återspeglas detta? Jo, jag blir otrevlig mot kunderna. Det kvittar om trevligheten själv kommer in i butiken. Jag förblir ett åskmoln. Fast ett snyggt åskmoln då va! Igår var det nämligen två kunder som försökte tigga telefonnummer av mig och det mina vänner är för fan R E S P E K T, med tanke på de arbetskläder jag står i. Idag var jag och Lillasyster på en snabb shoppingtripp i Kristianstad och käkade god, god, god lunch. Min Lillasyster är världens bästa, och världens blekaste så även om jag är galet avundsjuk på att hon inatt flyger till en ö i Medelhavet så unnar jag henne all sol i världen. I allafall så hade jag en snygg hatt på mig idag och i Osby kollar ju alla när man har hatt. Och inte fan hjälper det när pappa asgarvar och pekar på hatten som om den vore en höna som kör Macarena dansen. Idag var jag ute och sprang en runda. Ja, jag ska inte sticka under stolen med att min rumpa numera bär på ett par extra kilon, men va fan det är ju sommar. Inte för att jag fattar varför jag ursäktar mig med att det är sommar. Det är ju på sommaren man ska vara fit men skit i det nu. Idag innan jag skulle ut och springa stod jag verkligen och velade fram och tillbaka. Ut och springa i en tråkig skog eller äta massa gott godis, eventuellt glass och kanelgifflar och lite choklad. Hm, tufft där. Jag käkade typ 15 godisbitar och sen sprang jag en runda. Förjävla bra kompromiss, om jag får säga det själv.
Här kommer lite pictures!


Hatt

Lillasyster provar linnen
 
Provade fin kjol

Kommentarer
Postat av: Emma

Lathet: Att inte ens orka vända på bilderna.



;)

Postat av: Prissi

HAHAH! Jag jobbar faktiskt... hela tiden så jag får vara lat! :)

2008-07-26 @ 19:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback