HAHA

Okej då! Ytlig som jag är så är min blogg tillbaka! Jevla shet va? Sitter just nu och plockar bort oönskad hårväxt som det så fint heter. Jag ska snart jobba i fleeera timmar.. Nu när det är så fint väder. Men vad gör man inte för pengar. Jag gör nog i princip vad som helst för pengar. Förutom säljer min kropp, klart. Men alltså om någon erbjöd mig 20 lax för min lilltå skulle jag lätt gå med på det. Blunda och kör bara. Lite scary va? Okej, rör inte mitt hår bara. Om jag var med i det där Fearfactor programet och jag fick 100 000 för att raka av mig håret. Noo way. Jag rakar bara av mig håret om jag får en filmroll, typ G. I Jane eller en sjukdom då jag inte har något val. Fast nu är det fan bud på att raka av mig skiten. Blir så jävla deppo av att kolla mig i speglen. Whyy liksom, whyyy? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback