I mitt lilla berg

Gissa vart jag sitter? I ett berg med kläder, jaaaaaa! Det är sånt jävla mess i min lägenhet, det är inte klokt. Jag får paniiiik, eller inte. Men det har varit en skön helg. Massa häng med DLo och softat i stan. Hängt på H&M. Provat läppglans. Sprutat 10 olika parfymer inne på Kicks och käkat för många hamburgare i en viss grillkiosk. Här lever man livet Osbybor. HÖrni det? Era byavarv, tripps till Kristianstad eller häng på torggrillen är bajs värda. Här lever man livet på riktigt. Fan snart ska jag till Osby. Hindra mig, någon?
Köpte en rosa glass idag som smakade pung och åt för mycket kladdkaka.

PUSS HAJ

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej fröken Pessimist! Det är trots allt ingen som tvingar dig att åka till Osby, hade du varit ute i god tid o letat jobb i ditt kära Sthlm hade du kanske kunnat stanna där i sommar. Nog för att Osby är litet men det har många goda sidor vid sidan av de dåliga.
Puss haj!

Postat av: Prissi

Ojojoj... Osbys egna lilla försvarsadvokat har talat! :) Nej jag vet... jag är en lat fan som förtjänar stå där jag står i sommar. Och visst har Osby sina goda sidor... Du bor ju där :)

2008-06-03 @ 00:43:45
URL: http://priscilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback