Jag är Carrie!

Nu har vi pausat en stund efter en 20 avsnitt av oavbrutet Sex and the city- tittande. Jag bara älskar den serien mer och mer för varje gång jag ser den. Man hittar en massa nya saker att skratta åt och den lämnar en sån skön känsla efter sig. Can`t wait to see the movie! Jag är ju heeelt klart Carrie! Haha, alla vill vara Carrie och alla blir galet upprörda om man säger att de är Samantha eftersom man då är lite av en H O E, haha. Nä men fan Samantha äger. Hon är skitkul. Jag tror jag är en liten blandning av alla fyra. Haha, en gång för länge sen drömde jag att jag hånglade med Miranda (som sedan förvandlades till en rödhårig apa (!) ). Inte nog med att jag var chockad över att jag var lesbisk i drömmen jag var även förtvivlad över att jag tvunget hånglade med den fulaste av alla. Och fan vad jag älskar när Aidan skriker, You brooke my heart! Man verkligen känner att hans hjärta är krossat. En gång skrek en kille samma replik till mig. Fan Priscilla, du krossade mitt hjärta. Varpå jag svarade. Du krossade mitt först! Haha IN YOU MOTHER FUCKING FACE liksom, eller hur?
Aja nu ska jag iallafall laga mat med Lillasyster och sedan forsätta njuta av SATC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback