Jävla linser

Tentan är inne. I did it! Skulle dragit in till stan idag men det var massa tågknas så det fick bli en powerwalk istället. Jag är så jävla konstig ibland. Jag vet att jag inte gillar linser. Ni vet såna här fejkblåa/gröna linser som blattebrudar har på sig. Det ser så jävla fejk ut att det ser grymt trashigt ut. Dessutom tycker jag att det är jävligt ansträngande att ha på sig färgade linser. Man ser suddigt och det känns bara onaturligt. Ändå har jag köpt linser till mig själv typ 50 gånger. Varje gång jag ser det på en annan tjej blir jag så sjukt sugen på det att jag tar mig tiden till att gå till en optiker och köpa dem förbannade linserna. Jag dra på mig dem är glad i en kvart sen blir jag sur. Jag ser för jävlig ut med dem. Helt fuckt up! Faaaaan 300: - åt helvete. Iallafall så hade jag o R en riktig nyttig fika idag. Precis som vi lovat varandra. Se så fint!




En sånt här har ni väl saknat, en outfit! Som jag planerar ha imorgon igen eftersom det inte blev någon stan. Hade på mig kläderna en halvtimme.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Shortsen var jättesöta tonta! O nu blev jag sugen på cherry... gråt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback