Gästbloggare

Heejsan! Jag heter Stephanie och är 13 år gammal snart 14! Jag är Priscillas brorsdotter som älskar henne jätte mycket.. Jag är här i Stockholm med min andra farster Lis och hälsar på. Det va en lång resa från skåne ända hit.. men jaja, vi har shoppat i stan o i Kista.. I

idag hände en helt otrolig grej vi va i rinkeby för att hämta filmer när Martin Mutumba plöstligt körde förbi, lis flög ut från bilen och där blev jag äntligen presenterad för M9. Han va helt underbar, jag blev nervös som alltid.

Bästa minne är när ja kallade Priscilla för Tila och Lis för Titi, Hmm jag tror ska börja kalla dom för de.
Men detta va allt för mig kommer säkert gästblogga fler gånger. Kram Steffy

Nu kommer det bilder

image294







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback