Crazy tankar

Ibland så leker jag med tanken att bli kidnappad. Ett par månader instängd utan någon som helst kontakt med omvärlden. Jag undrar vad jag skulle uppehålla min hjärna med. Kanske skulle jag sjunga mycket och öva upp mig till en Celine Dion röst. Eller snacka mycket engelska med mig själv så att jag blir bättre på det. Kanske göra situps och få värsta sexpacket. Ja nåt hade man fått uppehålla sig med. Men självklart blir jag aldrig varken misshandlad eller våldtaget i mina tankar. Däremot får jag endast ett mål om dagen vilket resulterar i en ganska slimmad kropp. Sen tänker jag på alla som skulle sakna mig, eller inte sakna mig. Och sen blir jag livrädd när det slår mig alla de saker man inte skulle kunna göra där inne vilka är ganska nödvändiga. Raka benen, borsta tänderna, klippa tånaglarna ja sånt där. När jag sedan blir fri hade jag haft ett ögonbryn, äckligt flottigt hår och luktat svett av alla mina situps. Snacka om att det inte skulle bli ett kärt återseende för min man.

Kommentarer
Postat av: anaprincess

sv: hittade dom på ica maxi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback