Kedjesms och kärlek

Haha, idag fick jag ett asgulligt sms från Yass och i vanliga fall raderar jag sådana sms utan att läsa dem. Men detta var så sött att jag var tvungen att skicka vidare det till 9 personer på min telefonlista och vilken känsla sen när man får tillbaka från folk. Förutom Lillasyster som skrev "fuck off" och Julis som svarade "fjantmaja"
Haha, jag sitter och sjunger till Celine Dion - Alone. Typ pekar på en stol och med inlevelse sjunger "I really didnt care until I met you" och sen tar jag ett läppglans som mic och ylar "Uuuuaaaaaaaaaaaaaaaaah". Ja, polisen kommer nog och knackar på när som helst.
Idag är det en jävligt speciell dag för idag föddes en speciell människa. Det var en väldigt svår förlossning men när barnet kom ut skrek mamman HALLLÅÅÅÅÅÅAAAA? och såg bajsnödig ut, men när hon fick se sin fina dotter lysa upp i ett vackert leende och hennes lååånga ögonfransar (Loreal Telescopic mascara) så var hon så lycklig, så lycklig så. Och det är jag också. Så tack så mycket Rubies mamma för att du tryckte ut en sån fin människa.
GRATTIS PÅ DIN DAG DIN LILLA BAJSKORV!

Här är vår låt (Dlo, Rubie och Pri)
När jag är typ 70 kommer jag lyssna på denna låt och dansa Dlo:s mongodans och minnas tider så vi levde på hallonpaj och vitlöksås. Då vi sa HALLÅ hundra gånger om dagen och ville nylla allt som rörde sig. Tider då man inte fick tala om Tunisien och vi började ett nytt liv varje måndag. Tider då håret var så slitet av allt tuperande att personalen på Arom ville använda oss för att moppa golvet. Tider då det bästa jag visste var att vara med min vänner.





Kommentarer
Postat av: Anonym

CHRIS BROOWN :p HAHAHA U KNOW WHO I AM :D

2008-11-19 @ 01:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback