Måndagens To Do

- Ta tag i mitt liv
- Ta tag i allt som händer i mitt liv
- Reda ut saker i mitt liv
- Göra upp en plan på hur jag ska ta tag i mitt liv
- Senast tisdag ta tag i mitt liv.

Uäää. Nu ska jag sova. Jag känner mig jävligtful idag. Kan min mens komma så mina finnar kan sticka o brinna nån jävla gång. Ska jag alltid vara i puberteten??????



Aaa just det. Haha, mamma o lillasyster och jag var med om värsta grejen, haha. Vi hade iallafall sett Saw, o gick och la oss. Vi sover alltid tillsammans när vi är hemma och skickar upp pappa på övervåningen. Så iallafall började vi höra massa mysko ljud och dörren typ öppnades och stängdes. Alltså jag höll på att skita på mig och mamma va helt nojjig. Och det är inte likt mamma för hon brukar vara den som står i källaren fyra på natten och tvättar kläder. Men iallafall så låg vi alla under täcket och lyssnade efter ljud. Till slut så pallade vi inte trycket och bestämde oss för att springa upp. Jag hittade en väska med lite verktyg i och delade ut vapen. Jag tog en sax (pulsådern), Mamma fick en skitliten skruvmejsel som hon otacksamt gav tillbaka till mig istället tog hon ett glas med vatten som hon hade på nattduksbordet. Lillasyster ville ta en borste av något slag, varpå jag undrar om hon ska borsta tänderna på mördaren. Tills slut tog hon en lite större skruvmejsel. Sen så gick vi ut ur sovrummet. Jag först, vilket jag ska ha jävligt creed för. Jag liksom offrar mig för mor och lillasyster, det tycker jag är bra och modigt. Iallafall så gick vi till köket där Lillasyster övervägde att bre sig en macka mitt i paniken. Hon är fan makalös. När vi va i hallen så fick jag för mig att kolla om ytterdörren var låst och det var den inte trots att mamma låst den innan hon gick och la sig. Så vi typ hade ett litet nervsammanbrott där mitt i hallen och jag började be Gud som haver, fast jag kan den så jävla dåligt. Det blir typ  Gud som haver, liten är, jorden svänger och grejer händer, ge mig mat varje dag så jag kan va mätt och gla, tack för allt. Amen.  Och sen så sprang vi upp alla tre och mamma typ fällde mig på vägen upp så jag slog i mitt smalben. Mamma bad inte ens om ursäkt utan försvann upp för trappan. Jävligt nonchalant av kvinnan som gav mig livet, tycker jag. Jag tappade saxen i fallet och fick gå tillbaka för att hämta den. Lillasyster övervägde i typ en halv sekund att följa med mig men hon hade liksom två mackor och ett glas med oboj i händerna, skruvmejslen hade hon lagt i trosorna. Så jag gick ner för den mörka trappan och böjer mig ner efter saxen när jag plötsligt känner en iskall hand på min rumpa. Jag tyckte det var ganska behagligt men vänder mig ändå om i slow motion och ser en stor stor, enorm, gigantisk....
Alltså nu somnar jag snart. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sandi

hahahaha återigen.... så rolig när du har pms... nej du e vacker! vad du än säger om dina finnar hit o dit.

2008-11-17 @ 01:16:27
Postat av: solange

Jajajajaja...Ya las veo a las tres cagadas de miedo..Y la lisbeth con un pan en la mano..jajajajaja

2008-11-17 @ 09:35:43
Postat av: Prissi

jaja. sipo prima. Tu sabes como es la Lis.

2008-11-17 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback