Like a prayer

Hahaha, Yasmin. Jag publicerar inte din kommentar. Jo, men jobbet gick bra. Jag och praktikanten skrattade åt Americas funniest videos. Vi skrattade så jävla högt att alla vände sig om. Det där kallar jag uppmärksamhet. A men annars har jag gått runt med halvflottigt hår och lite ångest över mitt och dLos skolprojekt. Jag har ju då ett problem när det gäller skolan och det är att jag har mitt tumme uppkörd i röven, så det tar ett litet tag innan saker och ting blir gjorda. Min vän dLo har dock hela handen uppkörd i arschlet så det här projektet är ganska dödsdömt. Men allt går med våld, och lite vaselin. Jag känner mig lite allmänt förvirrad ikväll så jag ska nog slänga in handuken, be min bön till Gud och sova.

Ämnen jag ska be för:

- Rubie
- Skolprojektet
- Mamma, pappa, lillasyster + hela tjocka släkten ( släkten, nämner jag lite snabbt bara, palla)
-  Att M och J: s och mitt framtida gudbarn ska komma snart.
- Att mitt hår ska bli finare, friskare och att min utväxt inte ska synas.
- Alla barnen i Somalia ( Jag vet inte varför just Somalia, har väl fått för mig att det är fattigast där)
- Finanskrisen
- Obama
- Att det inte ska vara så kallt inatt ( tänker på alla uteliggare samt alla de som måste skrapa frosten från bilrutan på morgonen)
- Att min pappa ska vinna på lotto (och att han ska börja spela snart)
- Att inget ska fattas mig eller mina nära och kära.
- Hjälpa mig bli en bättre människa och lära av mina misstag.
- Och förlåt för alla synder som jag gjort och tänkt från och med att jag kom till jorden. Och förlåt för de jag ska göra i framtiden.

Ja, det var väl typ allt. Amen.

Godnight.

Kommentarer
Postat av: Mirna

I Love YOU! Gudmor :)

2008-11-17 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback