Som vi dansade.

Förlåt för mitt spammande, men jag gör inget annat just nu är slynar mig online. Sitter på youtube och nostalgitubar.
Julia, hur många gånger dansade vi inte till denna? Har för mig jag höll på att bryta ett ben vid ett tillfälle.


Eller den här. Gud vilka minnen.



Och den här. Jag tror vi körde den där stol leken till den med SP3 på någon maskerad. Den när man går runt stolar och så ska nån stänga av musiken och alla sätter sig ner. Jonte var den som skulle stänga av  men  han tyckte det såg så kul ut att han också gick runt i ringen och krigade för en stol. Så vi bara gick runt, runt och runt. Värdelöst. Men låten är fortfarande bra.


We must never be apart, julis.

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud jag blev ju helt tagen av SP-videon. Fan vad länge sen jag såg den. Vilken backflash!

Gud vad destruktiva vi var? Och gud vad jag var sjukligt besatt av dig? Och du av mig? Och fidde på någon hörna. Unholy trinity. Fast jag liksom inte borde ha varit med.

Hmm, bisarrt att vi blev rätt normala som semi-vuxna till sist.



Men melody club och the sounds, nä, inte en chans att jag erkände att jag gillade dem. Hahahaha! Vill du att jag ska förstöra min image?

Jag var ju kultur-elitist-fascisten nr 2. (och du kan nog gissa vem jag tycker var kultur-elitist-fascist nr 1)

Fast när jag hade druckit lite, och alla andra var fulla nog att glömma hur elitistiska vi var, och då, då kanske jag hoppade en del.



Jag är glad att vi inte går på gymnasiet längre.

Men jag <3 dig fortfarande. Fast på ett lite sundare sätt.

2008-11-11 @ 16:44:32
Postat av: Prissi

Varje morgon tackar jag Gud för att gymnasiet är över. MEEN, det var ju där jag träffade dig min kära. Det första du berättade var att din mamma hällt en hink vatten över dig när ni bråkat. DÅ blev jag kär. :) Och jaaa, vi hoppade!

2008-11-12 @ 11:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback