Två lussebullar

Rubie kom upp med te och två lussebullar. Jag måste passa på när jag känner aptit är rädd att jag försvinner annars. Sitter på jobbet och väntar på dLo. Det är meningen att vi ska få något gjort idag. Skolshit alltså. Jag borde fan inte skriva här längre för jag pallar inte låtsas att mitt liv rullar på som det ska när allt bara har rasat. Jag tror inte jag är någon rolig människa att läsa om. Jag har liksom inga outfittor att bjuda på. Inga dagens lunch eller kolla vad jag köpte idag. Det är bara ren jävla ångest på papper eller skärm rättare sagt.
Jo jag kan bjuda på ett samtal som jag hade med Rubie precis innan hon gick.

Jag: Jag vill sticka en kniv i mig.
R: Ja, jag vet jag har också känt så. Jag tänker "Hoppa ner från 7:e våningen? Näää det gör för ont. Tabletter, ja!"
Jag: Men hur får jag tag på tabletter då?
R: Idjot! Man tänker så, men man gör inte det.
Jag: Aha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback