En ros från en ros

Idag fick jag en röd ros av min röda ros som piggade upp detta förjävliga väder. Som jag sa till lillasyster, tänk Russia! Fan va skönt att det äntligen är fredag. Denna veckan har varit jobbig. Jag är helt slut som artist efter praktiken och så hoppar vi i en helt annat intensivt avsnitt. Det tar på nerverna vill jag lova. Det är tur att jag har min röda ros som jag kan hämta tröst hos på lektionerna. Idag körde vi en kul grej. Vi hade slutat lyssna för länge sen på vad som sas under lektionen men när alla skrattade så skrattade vi också. Högt och falskt vilket naturligtvis bidrog till att ett äkta skratt bryter ut och alla, inklusive läraren vänder sig om, tittar och tänker "Ok, så kul var det inte". Haha, fjortis va?
Alltså jag hittar inte den sladden man tankar över bilderna med, så det blir inga bilder. Ha en brau helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback