God middag

Är det eftermiddag nu kanske? Just nu sitter jag och väntar på att en fotograf ska komma så vi kan skynda oss iväg till en grej som ska vara färdig idag. Jag känner mig sliten som fan och har ont halsen. Tror faktiskt att Lillasyster har smittat mig. Det skulle inte vara så konstigt med tanke på att hos hostar och nyser mig i ansktet hela tiden. Haha, kommer ihåg när jag nös Henke rakt i fejan en gång. Jag vände mig för att inte nysa på någon annan och så stod han där och fick sig en dusch.  Iallafall så känner jag mig sjuk och men jag hoppas att jag klarar mig och får krya på mig under helgen istället. Gud vad jag känner mig ensam. Men jag är jävligt snygg idag, ni får se bild sen.
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Shadow

Väntar på bild fortfarande ^^ Känner du dig ensam är det bara att säga till vet du väl? :) kram

2008-10-02 @ 11:56:58
Postat av: Mirna

Hej :) ville bara tala om att du är inte ensam! du har mig om du vill! ring när du känner för det. kram kram

2008-10-02 @ 12:40:58
Postat av: clara

Hehe okejj. Det ska du vara glad över x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback