Godmorgon världen

Vilken helt underbar dag. Började med ett galet tjafs som verkligen fick mitt morgonhumör att bli ännu bättre. Och nu så är jag här. På min praktik. Med nya uppgifter och nya deadlines. WUNDERBAR!!! Jag har även en fet rapport att skriva. Och jag känner mig återigen så ensam i världen. Saknar mina små troll. Ni vet vilka ni är bitches. Haha, alltså min kusin Solle och hennes vänner (14år) kallar varandra hoes och slampa och grejer. Typ hela tiden. ( Nää duuuuu eee sötast, puss puss på dig min lilla hoe! ;););););) )
Nä, men det händer väl att jag också kallar nån jievla hiorrra (bred skånska) nån gång så där på skoj. Men i`ts all love.
Saknar er.

Igår gosade jag med min mamma i sängen. Vi ligger och kramas och skrattar åt lillasyster, skitmysigt.
Jag brukar alltid borra in min näsa i hennes hår för där brukar jag känna hennes doft. Mammas doft. Och det högg till i hjärtat. För jag vet att någon gång kommer den doften vara borta för all framtid. Det är bara frågan om när. Vill inte.

Så där ja. Lite happy tankar så här på morgonkvisten.

Have a fucky day.


Kommentarer
Postat av: solle

hahaha :)

2008-10-10 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback