Tvätta

Snart är jag klar med tvätten. Tänkte på ut och röra på mig lite. Har en riktig stillasittande dag så det behövs. Nu ska jag dricka lite kaffe och försöka komma igång. Jag hoppas det här blir en bra måndag. Har en äcklig känsla men vet inte varför.

Snygga Penélope



Förresten så såg jag en film med henne på bio häromdan . Va fan hette den. Vicki Christina Barcelona, typ. Det va ganska tråkig. Penelope räddade filmen helt klart. Men efter att ha pratat lite om filmen med Julia så var den bättre och den hade ett budskap helt klart. Men jag vet inte. Kanske hade jag för höga förväntningar helt enkelt. Brukar blir pung av det mesta då.  HAHA, kom på en grej som sas när vi strövade runt på Heron City igår.
dLo. - Usch, här luktar stekt Syrian
Jag. - Ja, faktiskt. Stekt Syrian pung!

Kommentarer
Postat av: Simon

hahaha.. den där ska ja också köra nu..



den va bra.



toucheé!

2008-10-22 @ 11:40:48
Postat av: Prissi

Hahaha :)

2008-10-22 @ 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback