Godmorgon Sverige

Ibland får jag för mig att göra helt konstiga saker, konstiga i min värld, och då ställler jag mig ofta fråga "Vem är jag?" och eftersom ingen riktigt kan svara på det så förstår jag aldrig varför jag gör dessa ting. Som idag. Vaknar, går upp och fixar en kopp kaffe, diskar och sätter mig och pluggar en stund. Alltså det här kommer från tjejen som sätter fem alarm på sin mobil och hör inget av dem. Hon vaknar av en ren slump en kvart innan hon börjar och brukar dessutom inte dricka eller äta något förrens hon vaknat till redig typ tvid 12 tiden. Och dessutom, dessutom kaffe? Jag dricker inte kaffe. Har aldrig gjort. Har aldrig gillat. Har till och med varit stolt över det. Så här sitter jag och dricker kaffe och är allmänt förvånad. Idag landar Lillasyster och jag är så glad, så glad. Jag skäms dock över att min lägenhet inte är vad den en gång brukade vara ( innan jag flyttade hit) men hon har ju trots allt spenderat sommaren med mig, så det kan ju inte komma som en chock. Idag har jag skola hela dagen. Både föreläsningar och seminarium och sen kanske det blir en sväng till stan.
By the way, så var gårdagen bra och det gör mig mer än lycklig. Solen är framme här så jag lägger upp en sommarbild på kusinvitamin S. Ha en bra dag nu.


Kommentarer
Postat av: Mirna

Hej hoppas att din helg blir jätte trevligt med din lilla syster :) sköt om er

2008-09-04 @ 13:03:32
Postat av: solle

saknar dig prissi :( <3

2008-09-07 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback