Jag älskar...

Tänkte tillägna detta inlägg till lite av det som jag bara älskar och inte kan leva utan. Och som jag dessutom är såååå tacksam över att det existerar och att jag får ta del av det.

* Muffins, Stora choklad med vaniljkräm på. Shells äppel/kanel muffins, gott gotti gott. Lillasysters hallon med nån vanilj gojja på.
* Kladdkaka. MM.... min favorit. Helst Frödinges kladdkaka men hembakat går också bra, om det är en duktig person som bakar då va. Skolans små kladdmuffins är det bästa jag vet.
* Morotskaka. Får för mig att den är nyttig eftersom den innehåller typ en tesked av morötter och dessutom heter så fint. I love morotskaka. Men fan ta den om den är torr. Men den vita gojjan uppe är ju to die for. Jag slickar upp den först.
* Glass. Har dock fått lite avsmak under sommaren. Innan kunde jag köpa fem glassar på en gång. Typ Dajm, twister, cornetto osv och käka upp allt själv och fortfarande vara sugen på mer.
* Godis. Om jag får välja mellan en kebabtallrik och en påse lösgodis käkar jag mig hundra gånger hellre mätt på godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback