Nice ass

Trots min skrivkramp så lyckades jag hålla deadline. Det är i såna stunder man är extra stolt över sig själv. Imorgon kommer domen och det kommer bli en mindre vacker syn, men skit i det. Nu sitter jag på jobbet och skriver lite skolskit som ska in imorgon. Snart är det praktik. Jag hatar praktik. Palla jobba i åtta timmar och dessutom ingen lön för slitet. Visst man lär sig massor men det suger ändå kamelpung. Jag är inne i en liten mörk fas i mitt liv känner jag. Men jag lyckas gå upp och fixish mig för att ta mig igenom dagarna. Såna stunder är jag också jävligt stolt över mig själv. Idag kom min vän d.Lo upp till mitt jobb med en present. Bara så där. Med anledningen, du förtjänar det. Jag ville gråta men höll mig för hon hade förmodligen skällt ut mig på sitt hemspråk om jag gjort det. Eftersom jag är inne i en mörk fas bidrar det till att jag känner mig extra ful om dagarna. Men idag var det en liten kille på typ 8 bast som sa "nice ass" till mig när jag gick förbi. Tack desamma,sa jag och ångrade mig genast. Det var bara en ren reflex att svara så, inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback