Bara för min skull

Jag drog av mig en jävligt speciell ring i sömnen en natt för länge sedan. Den satt hårt om mitt finger och jag måste verkligen krigat för att dra av den. Morgonen efter när jag skulle bädda min säng låg den där. På mitt vita lakan. Den sa tusen ord genom bara att ligga där. Inatt drog jag av mina trosor. Jag hittade dem för en stund sen. Jag vet inte riktigt vad det betyder men jag tände en cigg, satte mig vid fönstret och tittade ut. Där ute står aldrig tiden stilla.
Här inne gör den definitivt det.

shit


Kommentarer
Postat av: @--;----

Du är inte bara söt och vacker, du är djup dessutom.

Just like me ;)



BJK

2009-04-20 @ 17:33:57
Postat av: Prissi

Hej! :) Vore kul att veta vem du är?

2009-04-20 @ 19:07:33
Postat av: @--;----

Jag är din stalker!!! Nej skämta bara HAHAHAH

någon från skolan som du inte känner men tycker säkert e snygg :P

Letar bara efter rätt tillfälle för att stöta på dig men tills dess får du undra ;)

En liten fråga:

Vad är du för en blandning? Chilenare och Turk eller?

2009-04-21 @ 01:17:41
Postat av: @--;----

Ähh pallar inte med lekar! Jag add:ar dig på Facebook så får vi se om du känner igen mig eller add:ar på din Facebook ;)

2009-04-21 @ 01:19:41
Postat av: Prissi

Haha, okej. Ska bli intressant. Hur fick du tag på min blogg?

2009-04-21 @ 02:10:14
Postat av: @--;----

Du e ju kändis :P nää en polare har en av dina vänner som vän i facebook. Jag tror att han gick in i hennes blogg och hittade dig (tror jag), inte säker hur han lyckades få fram dig för att va ärlig men jag hade sagt: "shit va hon e het" till honom en gång i skolan och när han satt framför min dator sa han: "titta vem jag har hittat!" och jag bara skrev nått eftersom du e så söt ;)

thats the story.

2009-04-21 @ 02:36:17
Postat av: Prissi

Haha, ja jag visste att jag var kändis men inte min blogg. Nää, jag skojar! Men vilken gullig historia! Och vad modig du är som vågar skriva till mig. Tro mig det är många som läser denna blogg men aldrig skulle våga göra det å¨det sätt som du gör. Creed till dig!

2009-04-21 @ 09:55:05
Postat av: @--;----

Hahaha! Jag menar varför inte säga vad man tycker, det är ett bra sätt att bryta isen ;)

Men nu får det faktiskt räcka. Det känns som om jag fyller ut din blogg med mina komentarer.

Jag ska nog fortsätta att skriva till dig via facebook :))))

2009-04-21 @ 17:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback