Buhuuu

Jag har kört slut på min bensin och nu står bilen i garaget utan en droppe och jag oooorkar fan inte putta den till en bensinmack. Va fan gör man nu? Köper en dunk och promenixar en mil tillbaka från statoil. Eller förtränger att man har en bil och hålla tummarna för att den heliga anden fyller på tanken en vacker dag. buuhääää
SKIT I DET NU.
Idag gjorde jag så jävla mycket bra. Jag ringde så sjukt mycket myndigheter att jag blev bra på det. Något jag uppmärksammade var hur mycket trevligare bemötande man får när man tilltalar idioterna vid namn.
Exempel.

- Vääälkommen till Folksam, du pratar med Hanna!
- Hej Hanna, mitt namn är Priscilla
- Heeeeeeeeeeeeeeej, vad kan jag hjälpa dig med?
- Joooo Hanna, nu ska du få höra...


Vilken jävla skillnad va! Jag fick till och med ett direktnummer ifall att jag skulle stötta på ytterligare komplikationer.
Det ni! 

Snart fyller jag år!


Kommentarer
Postat av: Liza

nice pic, jobbar du som modell?

känner din syrra förresten, om jag inte tar fel, Lisbeth som går SP?

Postat av: Prissi

Hej, tack! Japp, jag jobbar som modell.

Yes det där är min lillasyster! :) Kul att du kikade in!

2009-04-18 @ 10:53:58
Postat av: saris

snygg är du med

2009-04-21 @ 23:29:04
URL: http://latexsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback