Godis

Jaha mina vänner, här ligger man som en sliten 75 åring med chokladsmulor över bröstet. Jag har så ont i i min nacke, sov så jävla illa för nån dag sen och har fan inte repat mig sen dess. Vem vill tvätta bort mitt smink och borsta mina tänder? Jag har haft en bra bra bra dag. Jag luktar godis för att jag ser ut som en godis. Så det är så. Alltså fan vad Rubie vart bajsinödig idag. Hon var jävlar i den på krigsstigen. Mamma med. Hon bokstavligtalat slog mitt nummer endast i ett tjaffs syfte. Det spelar ingen roll vad jag säger. Man kan alltid vända det mot mig. Så Rubie/Mamma bråkade lite med mig men jag hoppas de ringer mig imorgon så vi kan vara bästisar igen. Jag har fått en finne. Och den är inte vacker.Nu ska jag lägga upp lite bilder på facebiiik. PUSSSSS HAJ ( jag skriver haj, för att jag är skåning och så säger vi)



Strumpor i bhn? Javisst!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback