Helt okej

Jag stoppade en kniv in i brödrosten igår kväll och sen fick jag sitta där i mörkret och skämmas. Jaaa, jag vet.  "Men ööööh, hur fan kan man va så dum och stoppa en kniv in i  brödrosten", men vet ni vad jag har alltid fått ut brödet med en kniv.  Alltid. Nu hade jag lite otur och det blev kortslutning, men det betyder inte att jag är dum. Jag vet precis vad jag gör. I live on the edge, så att säga. Men nu är allt fixat. har pratat i telefon med mami i två timmar och städat och haft mig. Nu ska jag träffa Rubie lite och sen blir det jobb på kvällen. Men det skiter väl ni fullständigt i.

Kommentarer
Postat av: ---;--@

Hahahaha Men shit gumman! Kunde ha dragit ut ström sladden först. Tur att du inte fick stöt och dog hahahahah DU E SÅÅ SÖÖÖT!

2009-04-24 @ 14:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback