Nu har jag feber

Jag har väääärsta febern, Natten var kaos. Jag drömde att jag var skiiiiit tjock och försökte komma igenom ett hål och jag gjorde det i panik så jag svettades som en liten gris. Min röv var så jävla stor och jag förbannade vartenda gen i min kropp. Helt plötsligt står mamma brevid mig och undrar va fan jag håller på med, då är jag tillbaka i min säng och försöker liksom komma in med hela kroppen i strumpa istället. Jag förklarar för mamma mitt kritiska tillstånd och hon förstår (?) och försöker hjälpa mig att komma in i strumpan. Sooo wierdo. Sen så försöker jag ringa efter någon form av förstärkning men jag slå hela tiden fel nummer. Men jag hade lite människor i huvet som jag ville ringa till.
1. Lillasyster (tänkte på henne typ en halv sekund, sen kom jag på att hon ändå aldrig svarar)
2, Jehovas vittnen.
3. Min chef,

Alltså till dessa personer försökte jag slå numret till och det  var så jävla verkligt för jag hade min mobil i min hand och liksom kramade om den under nattens gång. Men när jag vaknade så låg den i väskan och jag hade fan satt mammas huve på att jag hade den brevid mig. Så jävla wierdo. Aja febern. Nu mår jag lite bättre. Försökt att få i mig lite mat och jag väntar på att en vän ska komma över och klappa mig på huvet. I need Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback