For the record

Jag tycker att "jag skulle kunna äta ditt bajs" är bland de mest vackraste komplimanger jag fått i mitt liv. Och jag har hört det mesta. Om någon skulle kunna äta ditt bajs skulle den personen i princip kunna göra vad som helst för dig. För att äta bajs det gör man väl bara om man får ett antal miljoner eller om någons/ens liv hänger på det. När man äter någons bajs har man hamnat i ett tillstånd som jag skulle vilja kalla - the botten is nåd. Nu menar nog inte denna personen att han på fullaste allvar skulle steka min bajskorv och avnjuta den tillsammans med ett glas rosé. Han menar ju så klart...


... att han <3 mig.








Julia säger:

jag tyckte det var fint när leo sa att han saknade tillochmed mina finnar på ryggen

Julia säger:

HAHAHAH

Julia säger:

det är dock inte så fint sagt så här i efterhand

Julia säger:

jag skrattar på mig varenda gång jag tänker på det

P säger:

HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback