No pain

Jag har så satans ont i min kropp. Träningen gick lite överstyr känner jag. Idag drömde jag att jag försov mig. Sprang runt i panik och bara visste att jag var tvungen att ta mig till jobbet. Klockan tickade på och jag försökte komma på ursäkter till min försening. När jag vaknade konstaterade jag att jag för första gången i mitt liv upplevt en sanndröm. Så är typ synsk nu med andra ord. Det här är kanske min grej. Att drömma om vad som ska hända. Kanske kan jag öppna ett eget företag och tjäna pengar på det. "My dream Your life" skulle det kunna heta. Fast jag får ju bli bättre på det än så här.
Vilken varm dag visst. Jag tycker inte vi ska klaga på årets svenska sommar. Den har faktiskt varit helt OK.
Jag har läst lite av era kommentarer. De elaka publicerar jag i vanlig ordning inte. Haha, jag läser inte ens dem. Ser jag att meningen börjar med DIn jävla.... så tar jag bort. No orko = orkar ej (spansk/svensklish)





ÅH! jag vill tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har breda höfter och rygg som jag hihoh

2009-08-04 @ 17:35:41
Postat av: Prissi

haha. okej. Det är bra!

2009-08-05 @ 23:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback